officemanagement en -ondersteuning
Ben je op zoek naar iemand die een nieuwe office binnen je organisatie opzet en inricht of zoek je (tijdelijk) extra ondersteuning bij werkzaamheden dan ben je bij mij aan het goede adres.
Je kunt mij inschakelen om (te adviseren over) het opzetten, inrichten, ondersteunen of optimaliseren van je office of binnendienst.
Hierbij kun je denken aan:
– Het opzetten en aanpassen van werkprocessen
– Het structureren van documentstromen en archivering
– Het organiseren en coördineren van werkoverleggen of vergaderingen
– Het monitoren en aansturen van acties
– Het vergroten van je bereikbaarheid en klantgerichtheid
Ook is het mogelijk om mij in te zetten indien er pieken in werkzaamheden zijn en er extra handen nodig zijn om het werk te verzetten.
Voor eenmalige projecten of evenementen waarvoor je medewerkers geen tijd hebben of waarmee zij geen ervaring hebben, kun je mij natuurlijk ook inschakelen.
Ik ben iemand die goed samenwerkt, snel zaken oppakt en graag de handen uit de mouwen steekt.
Op basis van mijn ervaring bij verschillende organisaties, heb ik gevoel ontwikkeld voor het inschatten van mensen op kwaliteiten. En hiermee de juiste mensen op de juiste plekken neer te zetten. Waardoor je office of binnendienst efficiënter gaat werken.
Kenmerkend voor mij is dat ik snel schakel, helder communiceer, een proactieve houding heb en ga voor het resultaat.
projectmanagement en -coördinatie
In mijn functie als projectmanager bij Binnenstadmanagement Arnhem, heb ik ruim 5 jaar ervaring opgedaan in het opstarten, coördineren en uitvoeren van verschillende soorten projecten.
Hierbij kun je denken aan:
- Het organiseren van evenementen voor bezoekers van de binnenstad, bijvoorbeeld rondom koopzondagen, evenementen in het Gelredome of culturele evenementen rondom de binnenstad
- Het coördineren van veiligheidsprojecten voor ondernemers in samenwerking met gemeente, politie en brandweer
- Het initiëren, organiseren en verslag leggen van overleg tussen verschillende bij de binnenstad betrokken partijen als ondernemersverenigingen, overheid en vastgoedeigenaren
- Het voeren van de redactie over een magazine voor ondernemers. Hierbij hield ik mij bezig met de coördinatie en afstemming van journalisten, fotografen, grafisch ontwerpers en drukker.
Binnen de makelaardij heb ik de halfjaarlijkse Open Huizen Dagen begeleid. Ik was verantwoordelijk voor de coördinatie, begeleiding en communicatie met de verkopers en woningzoekenden. Daarnaast heb ik bij de verkoop van diverse nieuwbouwprojecten ondersteund.
Ik houd me graag bezig met het verbinden van partijen en werk graag toe naar een eindresultaat van een project.
Aangezien mijn ervaring hierin vrij breed is, denk ik graag mee wat ik bij een project voor jouw organisatie zou kunnen betekenen.
communicatie
Zoek je iemand die jouw organisatie steunt bij communicatie uitingen zoals:
- Redactie voeren over geprinte of online bedrijfsuitingen
- Opstellen en verspreiden van mailings aan (potentiële) klanten
- Ontwikkelen, vernieuwen en up-to-date houden van je website
- Bijhouden van je social media, zoals linkedin, facebook, instagram en twitter
- Coördinatie van overleggen/bijeenkomsten met daarbij het verzamelen en communiceren
van agendapunten, uitnodigen van deelnemers, verslagleggen en notuleren en opvolgen van acties
…. dan kom ik graag met je in gesprek.
Bij al mijn werkgevers heb ik aan diverse uitingen gewerkt en ervaring in zowel de business-to-business als particuliere communicatie.
