werkervaring

curriculum vitae

Per 1 januari 2020 ben voor mijzelf begonnen als (interim) projectmanager, -ondersteuner en officemanager.  Inmiddels heb ik diverse mooie opdrachten uitgevoerd met als rode draad organiseren en verbinden.

Voor de Regionale Energietransitie in Noordoost Brabant ben ik langere tijd werkzaam geweest als programmasecretaris. In deze rol was ik verantwoordelijk voor de coördinatie van het programmabureau RES Noordoost Brabant, dat was aangesteld om de uitvoering van de energiedoelstellingen voor deze regio te begeleiden. De activiteiten van het bureau waren gericht op het stimuleren, informeren en ondersteunen van de 10 betrokken gemeenten, in nauwe samenwerking met de provincie, netbeheerders en maatschappelijke organisaties. Mijn werkzaamheden omvatten onder andere het opzetten en faciliteren van werkbijeenkomsten, kennissessies en regionale raadsbijeenkomsten. Ook bracht ik stakeholders samen om bestuurlijke afspraken te realiseren en hield ik toezicht op de voortgang en rapportage. Deze politiek-bestuurlijke context vroeg continue inspanning en focus op het realiseren van gezamenlijke doelstellingen en het creëren van draagvlak.

Dit jaar mocht ik de voor het 4e jaar Studio Mockingbird en de gemeente Arnhem ondersteunen bij de organisatie van de Herdenking van de Slag om Arnhem. Ik was hierbij medeverantwoordelijk voor de gastenontvangst. Dit betekende: registratie gasten, afstemming met de gemeente Arnhem inzake de voorbereidingen, briefen en begeleiden van ruim 60 vrijwilligers tijdens het evenement. De programma betrof de registratie en ontvangst van ca. 650 gasten voor de herdenking in de Eusebiuskerk, stille tocht, ceremonie op het Airborneplein, vredeslint naar de Rijnkade, placering op de tribune voor de voorstelling Bridge To Liberarion en afterdrinks in de Eusebiuskerk.
Mijn bewondering voor onze veteranen, het belang van herdenken en waarderen van onze vrijheid en met een warm hart voor Arnhem ben ik ontzettend blij en trots dat ik jaarlijks mijn steentje kan bijdragen.

Gedurende een aantal jaren heb ik op ondersteuning geboden bij het officemanagement en de administratieve organisatie van een architectenbureau Prent in Oosterbeek. Een mooi bureau dat gespecialiseerde is in de (duurzame) renovatie van monumenten. 

Daarnaast heb ik diverse interim klussen op het gebied van interim projectmanagement, officemanagement en evenementenorganisatie mogen invullen.

Voordat ik voor mijzelf begon, heb ik van een 2,5 jaar durende sabbatical genoten om voor onze zoons te zorgen. Daarnaast heb ik in die tijd veel vrijwilligerswerk gedaan voor tennisclub De Hoogkamp, op de school van onze jongens leuke activiteiten georganiseerd en bij het nieuwe AZC in de kindercrèche geholpen.

Voor een uitgebreid overzicht van mijn werkervaring, verwijs ik graag naar mijn LinkedIn profiel.